שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשבוע 14 מרחתי לבעלי שמן שנועד לשחרור שריר תפוס. אין לי את מרכיבי השמן, זה נקנה בתאילנד. זה מריח כמו ה "בן גיי". זה היה חד פעמי, נמשך כשתי דקות, ולמעשה, עיסיתי את החומר לתוך כף ידי.שאלתי: איזה סוג פגיעה יכול להיות בעובר במצב שזה שמן שאסור היה לי לגעת בו? תודה
את הנעשה אין להשיב, במיוחד כשאינך יודעת את מרכיבי המשחה. אני בטוחה שאם תחפשי "בן גיי" תוכלי למצוא את המרכיבים ולשאול במכון טרטולוגי. בעיקרון, הייתי מאד ממליצה שתבדקי כל חומר שאת משתמשת בו אם אין בו התוויות להריון. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369