תסמונת גמילה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמש נולדה לנו בת. הרופאים איבחנו כי היא סובלת מתסמונת גמילה בשל תרופות המבוססות על SSRI אותן נטלה רעייתי במהלך ההריון . הדבר מתבטא ברעד קל . שאלתי היא האם זה חולף? מה הטיפול?האם יש לכך השלכות לעתיד ?האם יש להניק כאשר האם עדיין נוטלת תרופות אלה ? לתשובתך אודה
איל, קודם כל מזל טוב לך ולרעייתך. אתם נמצאים כרגע בבית החולים. זה המקום הטוב ביותר לקבל את כל המידע. את תוותרו לרופאים עד שתקבלו תשובות המניחות את הדעת. אני מאחלת לשם אושר גדול בגידול הילדה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369