בכי רב, עצבים בגוף , הרגשה של בחילות האם זה דיכאון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אחותי ילדה לפני כ-חודש, היא בוכה המון בימים האחרונים, יש לה תחושות של עצבים בגוף ובחילות, היא לא ישנה טוב אם בכלל האם זה דיכאון אחרי לידה? מהם דרכי הטיפול הנכונות והטובות?
לקריאה נוספת והעמקה
הסימנים בהחלט לא נראים טובים. כדאי לגשת לרופא ואם יש צורך להפנות לפסיכולוג או למטפל אחר בתחום הרגשי. לעתים נדרש טיפול תרופתי. אשמח לנסות לעזור. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369