אנטיביוטיקה זטו בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , לפני כשלושה ימים התחיל לי שיעול כמעט תמידי היום הייתי אצל רופא המשפחה שקבע כי אני צריכה לקחת אנטיביוטיקה אולם לא יכולה לקחת מוקסיפן כי בעבר הוא גרם לי לכאבי ראש חזקים עד כדי כך שנאלצתי להגיע למיון לכן הוא נתן לי מרשם לאנטיביוטיקה זטו 250 . אני בסוף שבוע 29 ולכן יש לי המון חששות אנא תנו לי חוות דעת נוספת בתודה מראש חנה
שלום חנה, חוות דעת לגבי סוג האנטיביוטיקה המתאים לך תוכלי לקבל בפורום רפואי. יחד עם זאת להלן תרופות עממיות לשיעול. אם השיעול יבש (ללא ליחה): קני זרעים שלמים של פשתן, אפשר להשיג הן בסופר והן בחנויות טבע. קחי שתי כפות זרעים ושרי למשך 24 בשתי כוסות מים רגילים. המים יהפכו ריריים. סנני את המים והחזיקי במקרר. קחי כפית מהנוזל כל שעתיים. הקלה מובטחת תוך יום. אם השיעול עם ליחה: חתכי בצל ושימי עליו דבש. את הנוזל המופרש קחי כפית כל מספר שעות. בנתיים דאגי לשתות הרבה, כולל משקאות חמים, אך לא רותחים, השתדלי שזה יהיה תה צמחים, כמו כן דאגי שיהיה לך חם באזור הצואר והחזה. אם יש לך שאלות נוספות אשמח לענות. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369