אי פוריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 43 עברתי טיפולי פוריות ויש לי ילדים נסיתי לעבור עוד טיפולים ללא הצלחה עכשיו אני בשלב הפרידה מתקופת הלידות וקשה עם זה מאד אשמח לקבל תמיכה
תכלת, איזו תמיכה את צריכה? מה בדיוק את מרגישה? האם לדעתך "פוריות" הוא מה שמגדיר אשה? צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369
תכלת שלום, לדעתי, וזו לא תשובה מקצועית ! במהלך החיים יש הרבה שלבים, או אפשר לקרוא לזה מעברים, ובהם גם 'פרידות' - מהרחם לאוויר העולם מהבית לגן הילדים מהגן לבית הספר מהבית לצבא מהצבא לאזרחות מהרווקות לזוגיות, לנישואין מזוגיות לזוגיות+הורות מתקופת הפוריות לגיל המעבר ועוד.... בכל מעבר או פרידה, יכול להיות משברון, שמחה, התרגשות, חשש , ... וזה מובן, אבל כדאי לחשוב כמה שאפשר על מה שטוב - על הבריאות , הנחת, האושר .. כל טוב, אהובה