התעמלות / יוגה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-20 להריוני ואני מעוניינת להרשם להתעמלות או יוגה. יש לציין שלא הייתי בכושר בשנה וחצי שלפני ההריון. האם יש איזה שהוא סיכון במידה ואני אתחיל להתעמל עכשיו? במידה ואין סיכון מה עדיף התעמלות או יוגה? תודה מראש על תשובה מהירה.
לקריאה נוספת והעמקה
לדעתי, אם זמן כה רב לא עשית פעילות גופנית, זה לא הזמן להתחיל. יחד עם זאת את יכולה בהחלט לצעוד בקצב וברמת קושי המתאימה לך וכן לשחות. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369