האם אני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני שנה וחצי עברתי הריון מחוץ לרחם ועברה שנה וחצי מאז לקחתי גלללות תקופה והפסקתי אותם כבר שלושה חודשים החודש הזה היה לי איחור כשבוע וקצת היום קיבלתי מחזור מאד חזק שמלוווה בכאבי בטן חזקים כמו התקווציות כאבי ראש מאד חזקים שמשפעים עלייי נורא וגורמים לי חולשה נוראית ומעיייפת מה זה יכול להיות אולי אני בהריון שוב או שמא אני עוברת משהו אחר אודה לכם אם תענו לי בהקדם
לקריאה נוספת והעמקה
לימור, אנא פני לרופא. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369