ברזל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם כל הריונית חייבת לקחת כדורי ברזל? ומתי?
שלום יפעת, בדרך כלל ההמוגלובין בדם יורד לנשים הרות, ולכן עליהן לקחת ברזל. אשה שההמוגלובין שלה תקין אינה צריכה לקחת. יחד עם זה, רצוי להישמע להוראות הרופא המטפל. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369
למיטב ידיעתי, מרבית הנשים סובלות מירידה בהמוגלובין, עקב חוסר בברזל, מה שצפוי בדרך כלל בעת ההריון. מכיוון שכך, זה תלוי לפעמים גם בגישה של הרופא,... יש הממליצים בכל מקרה ליטול תכשירי ברזל, ויתכן ויש כאלה הנותנים את המלצותיהם על פי תוצאות הבדיקות. אנא, התייעצי עם הרופא העוקב אחר ההריון.