עובר גדול -מה עושים? בבקשה תענו לי דחוף - שבוע 39
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 36 בהריון שלישי בשבוע 39.4 ועכשיו נודע לי שהעובר במשקל 3830 קילו... אני מאוד חוששת מכיוון שבלידה הקודמת המשקל של העובר היה 3250 קילו והלידה היתה קשה עם ואקום. הרופא די המליץ לי לעשות ניתוח קיסרי עוד לפני שידעתי שהמשקל של העובר גדול והיום נודע לי המשקל ואני לא יודעת מה לעשות- אנא יעצו לי אני מאוד פוחדת....
שלום חגית, לצערי, לא אוכל לתת לך כל עצה רפואית. אני יודעת שנשים יולדות בלידה טבעית גם תינוקות גדולים יותר. אולי כדאי לך להתייעץ עם דולר (תומכת לידה). מאחלת לך לידה קלה ובריאות טובה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים ב-מצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369