שאלה דחופה....!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 20 ואני אחרי הפלה לא מרצון אחרי ההפלה שכבתי עם בן זוגי והוא גמר בפנים. כרגע יש לי את רוב הסימנים שהיו לי בהריון הקודם... האם יש מצב שאני בהריון...? אני מקווה שאני כן...!!
הווסת הבאה. אם יהיה איחור תעשי בדיקה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
אבל השאלה שלי היא האם יש מצב שאני בהריון...?! אני מקווה שאני כן, אני מאוד רוצה. בהיריון הראשון התאריך וסת האחרון שלי היה 06.06.07 וכשגילתי את ההיריון 17.07.07 הייתי בחודש השני להיריון. אתמול קמתי בבוקר עם דימום שנמשך גם כרגע... מחכה לתשובתך ותודה על העזרה. קארין.