איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי יש לי הפרעות ביוץ, אני נוטלת איקקלומין במשך חודשיים ( 5 כדורים לחודש) בחודש הראשון יצא לי פרוגרסטרון גבוה מ- 127 משמע שהיה ביוץ אבל קיבלתי מחזור. בחודש השני לא עשיתי בדיקת פרוגרסטרון והמחזור שלי מאחר. ביצעתי בדיקת הריון בתית כעבור 3 ימי איחור והבדיקה יצאה שלילית, יש לי כאבים בחזה כמו לפני קבלת מחזור. האם יכול להיות שהחודש לא היה ביוץ ? או האם יש סיכוי שאני בכול זאת בהריון ועליי לעשות בדיקה חוזרת ? ואם כן מתי רצוי לעשות את הבדיקה. תודה :)
זאת שאלה מקצועית. רצוי להפנות לפורום רפואי. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369