צביה או רופא אחר- שאלה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, פניתי השובע אליכם בשאלה על בדיקת הבטה שלי יום הראשון למחזור 16/9/07 ובידיוק חודש אחרי 16/10/07 עשיתי את הבדיקה ויצא 594 את שאלת אם הרופא ראה זאת: אז הוא לא ראה את זה. אני מקווה שתעני לי על זה- מה את חושבת: זה תקין? למה זה גבוה?
לקריאה נוספת והעמקה
אין לי השכלה רפואית. חפשי במחשבי הריון. למעלה בצד שמאל יש מחשבוני בריאות. אני מקוה שתמצאי את מבוקשך. בנוסף, מאד רצוי לקרא ספר רציני על הריון ולידה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369