דאגה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בשבוע 7 פלוס 5. מאוד חיקינו להריון הזה ומאוד שמחנו. יש דופק לעובר והכל בסדר. אבל בUS רופא שלי עוד ממש בתחילת ההריון ראה ציסטה שהוא הסביר שזה בעצם ציסטה פונקציונלית- גופיף צהוב שלקראת חודש שלילי אמורה להספג ולהעלם. המחשבה הזאת לא נותנת לי מנוחה. אני כל הזמן חוששת ומפחדת שיקרא משהו וכבר לא יודעת מה לעשות. כבר כמה רופאים אמרו לישאני לא צריכה לדאוג, אבל... אני פשוט לא יודעת מה לעשות אודה לך על התשובה
טובה מזו של הרופא. כפי הנראה שאין כרגע מה לעשות. תצטרכי להתאזר בסבלנות ולקוות לטוב. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מסומכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369