הריון וכדורי אלרגיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ילד בן שנתיים. לאחר ההריון הראשון התחילה לי אלרגיה - אורטיקריה כרונית ומאז לסירוגין אני לוקחת כדורים כנגד האלרגיה. יש לי איחור בוסת ויש סיכוי שנכנסתי להריון בשבועיים האחרונים לקחתי כדורי אלרגיה מסוגים שונים. אני ממש בלחץ שזה יכול לפגוע בהריון. אנא תשובתך המהירה. שרית
שלום שרית, תסתכלי אם כתוב עם הכדורים איזו התוויה נגד אלרגיה. בנוסף את יכולה לפנות למכון טרטולוגי לשאול. דבר נוסף, בראש העמוד, מצד שמאל, כתוב: חפש תרופה. נסי לרשום את שם התרופה ולראות מה זה אומר. כל טוב, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת לנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369