סימני לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי היום הרגשתי דקירות באזור התעלה מספר פעמים. אני בחודש 9, האם זהו סימן שהלידה קרובה או שאין קשר? הבטן ירדה ביומיים האחרונים. תודה מורן
בהחלט יכול להיות שהלידה מתקרבת. בקרוב בוודאי ישתחרר הפקק הרירי עם דימון קל, וכמובן שיכולה להתחיל ירידת מים, אך לא מחייב. שימי לב אם יהיה לך כאבים (צירים בתדירות קבועה). האם עשית קורס הכנה ללידה? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת לנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
היי צביה עשיתי את הקורס המזורז להכנה ללידה לפני שבוע בעקבות צירים מוקדמים שהיו לי בשבוע 32...כרגע אני נכנסת ל-38 לשמחתי. הלילה היו לי כאבים בבטן התחתונה, דבר שהקשה עלי לישון, אך אני לא מזהה צירים סדירים או משהו בסגנון.