טראומת גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני 5 חודשים נאלצתי לעבור גרידה בשבוע 7 עקב היעדר דופק עובר וזה היה ההריון הראשון שלי. מאז לשמחתי הצלחתי להכינס להריון לאחר שני מחזורים וכעת אני בשבוע 11 וחצי. אני לחוצה מאוד מכל פיפס ואנשים סביבי לא מבינים על מה ולמה אני כל כך חוששת. אבל אני חוששת בגלל הטראומה ההיא. אני מרגישה שאני חיה מבדיקה לבדיקה ורועדת מפחד לפני כל בדיקה. לפני הגרידה הייתי אדם אופטימי וכעת אני חוששת שהפכתי לחרדתית משהו ויש לי הריון שלם לעבור. מה לעשות? האם זה יעבור ככל שיחלפו השבועות? אשמח לעצה מרגיעה. גלית
בצורה וירטואלית. רצוי לזכור שלא כל היריון מגיע ללידה. נשים רבות מאבדות את הריונן הראשון. אני מציעה לנסות להסתכל קצת אחרת. הריון ראשון לא עלה יפה, אך מיד נכנסת שוב להריון ועכשיו הכל תקין. בסוף כל יום הסתכלי על היום שעבר וכתבי לך איזה דברים טובים קרו והודי על כך. ראי את היש במקום את האין והחסר. ואם את מרגישה חרדה, ניתן לטפל בכך ע"י מטפל מקצועי. אשמח לעזור. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369