הריון וגלולות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, שאלה לי... אני יודעת שזה די ספקולטיבי, אבל בכל זאת - אני לוקחת גלולות "יסמין" בקביעות. החודש שכחתי גלולה אחת, בשבוע השני של החפיסה. יום או יומיים אחרי זה קיבלתי מחזור ממש כבד שנמשך כ-5 ימים. לקראת סוף החפיסה הרגשתי מיחושים בבטן שאני בדר"כ מייחסת לכאבי ביוץ (וקיימתי יחסים בתקופה הזאת). היה לי מאוד מוזר, אבל המשכתי לקחת גלולות, וסיימתי את כל החפיסה ביום שלישי שעבר. בדר"כ אני מקבלת מחזור ביום שישי בבוקר. הפעם קיבלתי בקושי ביום שישי בערב (ערב יום כיפור). בשבת - יום כיפור היה מחזור, לא ממש חזק, אבל הצום היה נורא - עם מיגרנה והקאות (סליחה על התיאור). להפתעתי הגדולה אתמול המחזור כבר נגמר. מעבר לזה אני לא מרגישה שום דבר מיוחד. ייתכן שאני בהריון? מתי אוכל לעשות בדיקה? ביום רביעי אני אמורה להתחיל חפיסה חדשה - האם אוכל לדעת עד אז בוודאות האם אני בהריון או לא?
באמת קשה לומר, כי לפי מה שאת מתארת, עם מחזור אחד של גלולות היו לך פעמיים דימומים. אני ממליצה לפני שאת מתחילה חבילה חדשה לעשות בדיקת דם. בכל מקרה, רצוי אולי שתדברי עם הרופא שלך. ועכשיו ברצינות: יחסי מין זה לא משחק. אם את רוצה להימנע מהיריון הקפידי לקחת גלולות, אם שכחת גלולה, אפשר לקחת את הגלולה שאחרי, אם שכחת 2 ברציפות עדיף להפסיק, לקבל מחזור ולהתחיל מחדש. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
אני חושבת שאני בהריון למרות הגלולות. אם כן, אז לקחתי גלולות בזמן ההריון. האם זה מסוכן לעובר?