לא מצליחה לישון!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי... אני בהריון בשבוע 40 מזה שבועיים אני לא מצליחה לישון בלילה וגם במשך היום,האם זה קשור לתזונה לא נכונה?אני כל הזמן חושבת על הלידה ועל הצירים..זהו הריון ראשון שלי, האם זה טבעי לא לישון וכל הזמן לחשוב על הלידה??
כבר שום תנוחה לא נוחה והגוף צובר מתח רב. אני מאד ממליצה, אם את יכולה, לקבל איזה טיפול מרגיע כמו עיסוי לנשים הרות או רפלקסולוגיה, רק אלה צריכים להיות מטפלים המתמחים בטיפול בנשים הרות. בנוסף, נסי למצוא כורסא נוחה, אולי כורסת טלויזיה ולהירדם בה? מאחלת לך לידה טובה ובקרוב, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369