דילול עוברים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמי עינב ואני הפרייה חוץ גופית אני בהריון עם שלישיה הרופאים ממליצים להפחית עובר כאשר קיים סיכון של 10% שאני יפיל את העוברים האחרים אני נואשת ולא יודעת מה לעשות !! אודה באם תחזרו אלי בהקדם
עינב, ההתלבטות שלך ברורה לחלוטין. יחד עם זה גם סיכויים של שלישיה לא מזהירים באופן מיוחד, כך שיש לשקול את הדילול באמת בכובד ראש. אני מכירה חברה שרק לאחרונה עברה דילול. התהליך מאד פשוט, לדבריה, היא מרגישה טוב והעוברים מתפתחים יפה. אם תרצי, פני אלי במייל ואעביר לך את המייל שלה. המייל שלי: [email protected] בהצלחה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369