מחזור אחרי הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וחג שמח. אני בת 24 ונטלתי גלולות במשך 7 שנים בגלל אי סדירות הורמונלית (בעיות אקנה בעבר). לפני כחודש וחצי הפסקתי ליטול את הגלולות כי אני רוצה להיכנס להריון. המחזור האחרון שלי היה ב 4 לאוגוסט ומאז לי קיבלתי שוב מחזור. ערכתי בדיקת הריון ביתית והיא שלילית. מה הסיבה שבגללה אני לא מקבלת מחזור? היום זה כבר איחור של שבועיים. תודה
שלום רינה, כדאי שתזכרי שלקחת גלולות עקב אי סדירות הורמונלית, כך שבעצם המחזור שלך היה סדיר בזכות הגלולות. אין גלולות, יתכן חזרת ל"מחזור" הבלתי סדיר שלך. אז בעצם יש כאן קץ'. אני מאד ממליצה לעשות בדיקות כדי לבדוק את מצב המערכת ההורמונלית שלך. אם אכן עדיין יש אי סדירות אני מאד ממליצה על טיפול בדיקור סיני או בהומאופתיה קלאסית. אשמח להמליץ על מטפלים מתאימים, לפני שישגעו שוב את גופך בתרופות הורמונליות. מאחלת לך שתמצאי את הפיתרון במהרה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369