שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לשאול לגבי עקירת שן(הזריקה שליפני) האם יש מישהי מניסיון שבהריון עקרה שן וילדה והעובר לא נפגע? שאלתי רופא שיניים והם אומרים שמומלץ רק אחרי שליש ראשון,אבל ידוע לי שזריקת ההרדמה היא מכילה בטח רעלים שמועברים לעובר. אודה על שיתוף חוויה. 2).אזה תרופות נילקחים בד"כ בהריון, מומלצות?חוץ מחומצה פולית.
טל, אני עקרתי שן בהיריון. המינון נמוך ואם צריך לעקור כדאי לעקור זאת. יכול להיות שחשוב באיזה חומר אילחוש משתמשים. את יכולה לשאול במכון הטרטולוגי באיזה חומר הרדמה מומלץ להשתמש. לגבי תרופות בהיריון: רק לפי מה שהרופא מחליט. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369