תודות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בלי שום קשר הפעם לשאלה.... פשוט רציתי להגיד תודה מעומק הלב על העצות שקבלתי ממש עזרו לי ונתנו לי חומר למחשבה. כל הכבוד למי שהקיים את הפורום הזה ושנתן אפשרות לשתי נשים עם כל כך הרבה ידע לתרום לנשים כמוני שלא ממש מנוסות ושאין את מי באפשרותם לשאול עקב ביישנות ופשוט פחד שאשאל שאלה קצת "טיפשית או לא לעניין" להתראות עד השאלה הבאה.... ;-)
חן חן ליאת. נשמח תמיד לענות ולעזור. יחד עם זאת, מומלץ ביותר לקרא חומר עדכני על נושאי היריון ולידה, כמו גם לאחר הלידה. אני מאד ממליצה על הספר "סודותיה של הלוחשת לתינוקות" עוד לפני הלידה. כל טוב והמשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369