כניסה להריון......
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב: אני ואשתי מנסים כבר כחצי שנה להכנס להריון ולא מצליחים. מה אפשר לעשות כדי לכוון יותר את זמני הסקס לביוץ? איכ אפשר לדעת מתי הביוץ בדיוק ומתי צריך לעשות סקס? ומתי צריך ללכת לעשות בדיקות ואיזה בדיקות לעשות?
שלום דודי, בחצי שנה יש כם בסך הכל כ-6 הזדמנויות להרות. אפשר לקנות ערכת ביוץ ולכוון את הסקס לזמן הזה. אני מאד ממליצה להירגע, לנשום עמוק, לטפח ולהעמיק את הזוגיות והאהבה שלכם. בני כמה אתם? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
דודי, תקראו כאן ותקבלו מידע כללי ותשובות להרבה שאלות...- http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 בגדול ועל סמך ידע אישי בלבד - הביוץ מתרחש כ-14 יום לפני קבלת הווסת, במחזור תקין. אפשר להיקלט גם במשך כמה ימים לפניו. אצל זוגות צעירים ובריאים אפשר לחכות ולנסות כשנה עד לתחילת בירור, ואצל לא צעירים פחות מכך. כל זה לא במקום ייעוץ אישי וביקורת אצל רופא. מאחלת לכם בהצלחה ! אהובה