אי מתן שתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי סקירת מערכות (חודש חמישי) ואמרו לי שהתינוקת אינה מטילה שתן ובעקבות כך משהוא באגן מתרחב לה...שלחו את בעלי לבדיקות גנטיות ואמרו לי שזה יכול להסתדר לבד. בטיפת חלב אמרו לי שלא שאני צריכה לטפל בזה. ממה זה נובע? מה הסיכונים? מה ההשלכות? ומה אני באמת אמורה לעשות אם זה? תודה טלי
שלום טלי, בדיקות גנטיות בעלך נשלח לעשות. כל מה שנראה לי שעליך לעשות הוא להיות במעקב ולשמוע להוראות הרופאים. אמרו לך שיכול להיות שיסתדר. בינתיים תמשיכי במעקב. מאחלת לך המשך היריון בריא ושקט. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369