דימום והפרשה חומה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! הנני בת 35 הריון ראשון. היום מתחילה שבוע 11 לפני כשבוע וחצי ראיתי דימום בניגוב. נגשתי מיידית לרופא הנשים שלי שביצע אולטראסאונד והכל היה תקין צואר רחם סגור. לאחר מכן היו הפרשות חומות. 3 ימים שוב היה דימום שוב הפעם מספר טיפות על התחתונים פניתי למיון ביצוע אולטאסאונד והכל תקין. חזרתי לרופא לביקטת שהסתמך על האולטראסאונד וממצאי המיון. ואמר לחזור לביקורת עוד שבועיים. עדיין ישנן הפרשות חומות ופעם אחת טיפה דם בניגוב. אין לי כלל כאבים. אני מקפידה לשתות הרבה ולנוח. (נמצאת כרגע בכל מקרה בחופשה מהעבודה). עוד שבוע יש לי תור לשקיפות עורפית. האם לגשת שוב להיבדק לפני כרגע שההפרשות הן חומות? האם יש הסבר לתופעה? בתודה מראש
כמו שכתבתי לרינת בהודעה שמתחתיך, את רואה שהבדיקות תקינות. את תנשמי עמוק תסמכי על הרופאים. אם חס וחלילה תראה דימום מעבר לטיפות, תפני שוב לרופא. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות ובני זוגן עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369