לא יודעת אם זה הפורום הנכון או לא אבל,,
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אוקי אז כך ,אני לוקחת את הגלולות "הרמונית" למניעת הריון, פפסתי גלולה אחת ,ויום אחרי קיימתי יחסי מין,מה הסיכוי להכנס להריון?ומה אפשר לעשות בכדי להמנע מלהיות בהריון? הערה:את הגלולה פספסתי בתחילת השבוע השלישי להפסקת הגלולות,ואני לוקחת את הגלולות ליותר מ שנתיים
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר לקחת את "הגלולה שאחרי" או להפסיק בכלל, מה שיביא את המחזור מוקדם יותר. בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369