כאבי מחזור אחרי החזרת עוברים בטיפולי IVF
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביום שני האחרון (23.7) היתה שאיבה, ביום רביעי (25.7) התבצעה אצלי החזרת עוברים. מיום חמישי בלילה (26.7) יש לי כאבי בטן תחתונה, ממש כמו כאבי מחזור + סימפטומים נוספים של מחזור (כאבי גב ורגליים). האם אני צריכה לדאוג, או שאולי הסימפטומים האלה לא נדירים בשלב הזה של טיפול ה-IVF??? אודה לתשובתכם המהירה, כי אני ממש מודאגת... בתודה מראש
אין לי תשובה בשבילך, יקירה. אני מניחה שכאבים אלה הם תגובה לטיפול. אני ממליצה לך לנוח ככל שמתאפשר לך, ולהתייעץ עם הרופא שלך. מאחלת לך שההיריון יקלט ושיעבור בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369