GBS- מי עושה את המשטח???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 33. רופא הנשים שלי המליץ על בדיקת תרבית ל GBS. שאלתי - האם הוא מבצע את הבדיקה או האם יש לי אפשרות לקחת דגימה בעצמי? אל תצחקו עלי אבל ממש לא בא לי שהרופא יבדוק. זה נשמע מצחיק כי אני קרובה ללידה אבל כרגע זה ממש מציק לי. חברה אמרה לי שהיא בדקה את עצמה בקופ"ח מכבי. אשמח אם תענו לי!!
מה הרופא ענה לך? אני אפילו לא יודעת מה הבדיקה הזאת. כל טוב והמשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
זאת בדיקה לבירור האם חיידק הסטרפ נמצא בנרתיק. ביקרתי היום אצל רופאת המשפחה והיא נתנה לי הפניה וערכה לבדיקה עצמית. מה שאומר שלא אצטרך שהרופא נשים יבצע אותה. אז לכל הנשים- יש אופציה כזו!! אם לא תרצינה שהרופא ייקח דגימה תוכלו לבקש לעשות זאת לבד!
זאת בדיקה לבירור האם חיידק הסטרפ נמצא בנרתיק. ביקרתי היום אצל רופאת המשפחה והיא נתנה לי הפניה וערכה לבדיקה עצמית. מה שאומר שלא אצטרך שהרופא נשים יבצע אותה. אז לכל הנשים- יש אופציה כזו!! אם לא תרצינה שהרופא ייקח דגימה תוכלו לבקש לעשות זאת לבד!