מסאג' בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בהריון והזמנתי מסאג' לפני שידעתי שאני בהריון אהיה בשבוע 9 בערך כשאלך למסאג'. השאלה היא אם מותר בהריון בשבוע כזה לעשות טיפול מסוג שוודי משולב עם אבנים חמות או לוותר בכלל על הטיפול? תודה
יש עיסוי מיוחד לנשים הרות. עדיף להתקשר למטפל ולשאול אותו אם הוא מתמחה בעיסוי נשים הרות. אף מטפל אחראי לא יעסה אשה הרה, מבלד אלה המתמחים בכך. תיהני מעיסוי מתאים. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי
שלום רב! אני די בלחץ מאחר ולא ידעתי שאסור לעשות מסג' בהריון ע"י אדם שאינו מוסמך לכך ושלשום עשיתי שעה מסג' בכל הגוף מלבד הבטן. האם יש סיבה לדאגה?????? תודה
שכחתי לציין שאני בשבוע 5