לבנות שמבינות בתוצאות בדיקות-הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום עשיתי בדיקת הריון ובדיקות הורמונים (מאחר ואנחנו חצי שנה מנסים להרות) לפי מיטב הבנתי התשובה להריון חיובית- אכן? ESTRADIOL(E2) 937.00 PMOL/L FEMALE (FOL:77 - 921) (PEAK: 139 - 2381) (LUT: 77 - 1145) (MENOPAUSE:37-102) MALE FROM 19 YEARS (40-161) FSH 0.40 IU/L FEMALE (FOL: 3.4 - 21.6) (MIDCYCLE 5.0 - 20.9 ) (LUT: 1.1 - 14.0) (POSTMENAPAUSE: 2.6-150 ) .ביום 09/01/2005 שונו ערכי השוואה ושיטת הבדיקה HCG QUANT.(S) 981.50 MIU/ML LH < 0.1 MIU/ML FEMALE (FOL: 2.4 - 6.6 ) (MIDCYCLE: 9.1-74.2) (LUT: 0.9 - 9.3 ) (MENOPAUSE:10.4-64.6) .ביום 26/10/2005 שונו ערכי השוואה TSH 2.29 UIU/ML ( 0.30- 5.00) (...*.....)
אנא הפני פנייתך לאחד הפורומים הרפואיים. כל טוב. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369