הפסקת גלולות למניעת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מתכננת להכנס להריון בחודש דצמבר הקרוב, האם זה נכון שלגוף לוקח זמן "להתנקות" מהגלולות, ושיש להפסיק לקחת אותן עוד לפני? יש לציין שאני לוקחת גלולות באופן רציף כבר 7 שנים, ואני בת 26. תודה רבה !
לפי כל מה שקראתי עד עכשיו אין צורך, אלא אם כן את מרגישה צורך לעשות זאת, אבל אז יש צורך לשמור בצורה אחרת. יחד עם זאת, אם את מתכננת היריון רצוי ללכת לרופא, לראות אם קיבלת את החיסונים הדרושים (אדמת, חצבת ואינני יודעת מה עוד), ואם לא חוסנת בצעירותך מומלץ לקבל את החיסונים טרום ההיריון. כמו כן לעבור בדיקה שגרתית ולהתחיל בקרוב לקחת חומצה פולית למניעת מומים מולדים. שיהיה בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369