כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחותי בת ה 30, מנסה כבר כמעט שנה להיכנס להריון. אני בת 25, עוד לא מנסה, אך חוששת שמא יש איזו בעיה גנטית במשפחה בכניסה להריון (אצל אמי לא היתה שום בעיה). האם יש מקום לחשוש? או שמא גיל אחותי משפיע על סיכוייה להיכנס להריון? או אולי הסיבה היא אחרת?
שלום שירה, מנסה להיכנס להיריון שנה, זאת אומרת בסך הכל 12 חלונות זמן. האם אחותך דיברה עם הרופא? האם המחזור שלה סדיר? האם הביוץ שלה סדיר? לפני שמעלים כל מיני בעיות מסובכות כדאי להתחיל מהדברים הפשוטים. עליה להתייעץ עם הרופא שלה, רצוי לבדוק גם את הפוריות של בעלה, ואם מסתמן צורך, רק אז להתחיל בטיפולים. וחוץ זה גיל 30 לא נחשב היום גיל גבוה. שיהיה לשתיכן בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים בהיריון באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369