שלשולים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה 12 וסובלת כבר יומיים משלשולים קשים וכאבי בטן. יש משהו לעשות בנידון? זה עלול להיות מסוכן לעובר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
האם התחלת לקחת כדורי ברזל? האם שינית משהו בתזונתך או בתוספים אחרים שאת לוקחת? כמו כן, יתכן שחטפת איזה וירוס בדרך. מה שכן, עלייך לשתות הרבה מים ורצוי לא בבת אחת, אלא חצי כוס כל חצי שעה. אם את יכולה, הוסיפי קצת מלח (מלח אוקיאנוס, לא מלח לבן רגיל) כדי לא לאבד מינרלים. אם השלשול נמשך הרבה זמן, גשי לרופא. כל טוב והמשך היריון מוצלח. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי