דימום 7 שבועות לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני 6 שבועות הדימום נמשך עד השבוע ה-5 שלאחר הלידה ואז היו לי 4 ימים בלי דם ואז שוב החל לרדת דם(בכמות של פחות ממחזור) אני מניקה הנקה מלאה אני טיפוס שממש לא יכול לשבת לנוח כל היום אם לא נחים עד מתי יכול להמשך הדימום? מתי להתחיל לחשוש אם לא נפסק הדימום?
שלום לך, קודם כל מזל טוב!! את לא חייבת לנוח כל היום! אבל זו בהחלט לא תקופה למרתונים..:)) הדימום היה אמור כבר להיפסק , למרות שתמיד יש יוצאים מן הכלל, מה שמטריד אותי בנוסף זו ההפסקה וההתחלה של הדימום שוב. גשי להיבדק אצל רופא הנשים שלך בדחיפות. תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman