שבוע 6+6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום ראינו דופק לראשונה. הפליא אותי שהרופא לא שלח אותי לאף בדיקה ובקש שאגיע אליו רק בעוד שבועיים. האם לא צריך לעשות עם גילוי הריון ודופק, בדיקות דם, בדיקות שתן, מעקב משקל וכו' ?
יש המון בדיקות לעשות: בבקשה רשימה: http://www.doula.co.il/Index.asp?ArticleID=341&CategoryID=118&Page=1
לילי שלום, יש כל מיני בדיקות שכדאי לעשות בתחילת הריון, אבל אפשר גם לעשות בעוד שבועיים. צריך לעשות: סוג דם, טוקסופלזמה, CMV, אדמת ועוד הנה קישור המפרט את הבדיקות http://www.yoledet.co.il/tests-during.asp הריון קל ובריא טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman