סקירת מערכות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי,אני עומדת לעשות בע"זה סקירת מערכות מוקדמת,תיכננתי שגם בעלי יהיה איתי,אך לצערי הוא לא יכול להגיע כי מתחיל ללמוד ולא ידע את זה לפני,אני ממש ממש מתבאסת ללכת לבד,כי לדעתי כל הכייף שגם בן הזוג רואה את הסקירה,אני חסרת אונים האים ללכת לבד או לדחות אולי למועד אחר לשבוע 17 ???
סיגל שלום, זו באמת חוויה נהדרת לחוות ביחד עם בן הזוג. אולי תנסו להזיז את השעה של הבדיקה? או שהוא יאחר קצת ללימודים? לא בכל יום רואים את התינוק הראשון בפעם הראשונה? באיזה שבוע את? זה מאוד אינדיבידואלי ויש נשים שהולכות לבד, גם זה בסדר. אם לא יסתדר הוא בטח יצטרף בפעם הבאה! בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman
אני חושבת שהייתי דוחה. את צודקת שזו בעצם חוויה של שניכם וקחי בחשבון שסקירה באה לגלות מומים בעובר ולא כולם נראים לפני שבוע 20, כך שלפעמים עדיף לעשות את הסקירה במועד הרגיל. צרפתי לך לינק שמסביר יותר על העיניין. בשורות טובות! http://www.clalit.org.il/HE-IL/Family/pregnancy/examination/