שחייה לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עבר חודש מאז שילדתי בליידה רגילה (עם תפרים) האם אני יכולה לשחות בבריכה? או שעדיין לא מומלץ?
טל, מזל טוב! רופאים ממליצים לבוא ולהיבדק, גם כשהכל בסדר, כ 4-6 שבועות לאחר הלידה. לדעתי, זה מה שכדאי לך לעשות, ואז תוכלי לשאול את הרופא גם את השאלה הזאת. אהובה
טל שלום ומזל טוב, התקופה הזאת נקרת משכב לידה ובתקופה הזאת כדאי לתת לגוף לחזור לעצמו- לנוח ולהתאושש(הרחם חוזר למקומו וגודלו). אם את מרגישה טוב ו"בוער" לך ללכת לשחות:), גשי לרופא/ת נשים שייבדוק אותך ושאלי אותו. מומלץ ללכת ולהיבדק אחרי שישה שבועות מהלידה, אז פשוט תקדימי... טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman