שיט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 32 עוד מעט. נכנסתי בטעות להיריון צירוף מקרים של חוסר מזל וטיפשות. ראבק מה עושים?
שלום קרן, הלקאה עצמית לא עוזרת. מה מצבך המשפחתי? האם את באמת רוצה ילד או לא? אם לא, עליך ללכת מוקדם ככל האפשר לרופא נשים ולהתייעץ אתו לגבי הפסקת היריון. אם את נשואה, אולי מישהו נתן כאן סימן שזה הזמן. שיהיה לך בהצלחה עם כל החלטה שתחליטי. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
קרן שלום, שתי אפשרויות: לשמור את ההריון או לבצע הפלה. את צריכה לשבת עם עצמך ולחשוב מה את רוצה, זו החלטה שיכולה לשנות את חייך, קשה לי לענות עליה כאן בפורום. בהצלחה בכל שתחליטי טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897