באיזה שבוע אני?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת דם וערכי הבטה היו 116135.1 בתאריך 8.2 קיבלתי מחזור. ההפרש בין מחזור למחזור הוא בין 35-40 יום. איך עכול להיות שהערך כל כך גבוה? האם זה מעיד על הריון מרובה עוברים? דנית
תיקון, המחזור האחרון היה ב- 8.1
דנית שלום וברוכה הבאה! לפי החישוב שלי את בשבוע 8- איזה יופי! את צריכה לקבוע תור לרופא+אולטראסאונד ראשוני. הריון קל ומדהים הריון קל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/
גם אני בדיוק בשבוע שלך.אם תרצי לשוחח,אשמח.לדוגמא איך עובר עליך הבחילות והאם את עובדת? ביי טל
דנית, לגבי הבטא, הערכים מתאימים. יום נפלא טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/