הריון בסיכון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 32 להריון עם סוכרת נעורים A1C 6.6 עקב בדיקת US נמצא שהיקף בטן העובר 309, מתאים לשבוע 35 מה זה אומר? ומה לעשות בנדון?
בוקר טוב מרב! שאלה כזאת יש להפנות לרופא וקודם כל לרופא שמכיר ועוקב אחר ההריון שלך. כאן, בדוקטורס, את יכולה לשאול ב"פורום הריון ולידה" השכן (ד"ר יפת יובל) וב"פורום אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה" (ד"ר ינון חזן). הריון בריא, אהובה
מירב שלום, מה הרופא אמר לך? כנראה שיעקבו אחרי זה - יש פערים שהם בגדר הנורמה- כל עובר הוא קצת שונה לא כולנו הרי בדיוק באותן מידות. אם לא קיבלת תשובות חיזרי לרופא שלך עם הממצאים ותשאלי- אל תישארי עם חששות ותהיות. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman