יוגה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מתכננת להכנס להריון בזמן הקרוב. בחודש האחרון התחלתי להשתתף בשיעורי יוגה רגילים. רציתי לדעת האם מותר להמשיך לתרגל יוגה בשיעורים רגילים גם בהריון (ולא רק יוגה לנשים הרות), אם כן עד מתי? והאם יש דברים שצריך לשים אליהם לב ביוגה בינתיים? אשמח לתשובתך שרית
אני מכירה נשים הרות שמתרגלות יוגה. אני ממליצה ליידע את המורה על הריונך ברגע שתדעי על כך. מאחלת לך הצלחה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת
שרית שלום, זה לא רק אפשרי אלא גם רצוי מאוד, נהדר למהלך ההריון ומכין נפלא ללידה!!! פשוט שתפי את המדריך/ה שלך באופן דיסקרטי היא תדע להתאים לך את התרגילים. תירגול נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman