הרפס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 24 ויצא לי הרפס על השפתיים. האם מותר להשתמש בזובירקס? האם יש המלצה לתכשיר אחר בזמן הריון?
לקריאה נוספת והעמקה
אילת, תנסי לשאול בפורום "הריון ולידה" המקצועי, ו/או בפורום "מחלות זיהומיות". מידע לגבי תרופות המותרות או אסורות לנטילה בהריון אפשר לקבל גם במרכז טרטולוגי בטלפון מס' 02-6243669 תרגישי טוב, איריס
אילת שלום, למיטב ידיעתי ניתן להשתמש בזובירקס, אך אני מציעה שתפני לאחד מהמרכזים הטרטולוגיים הרשומים כאן בפורום מצד שמאל כשלוחצים על ה"ENTER". תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman