עיסוי פרינאום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות, החל משבוע 36 (היום ב-38) אני ובעלי מבצעים עיסוי פרינאום פעם ביומיים. אציין כי העיסוי עצמו כואב לי נורא. האם זה אמור לכאוב? אני יודעת שבלידה קודמת היתה לכך משמעות, כמעט שהלידה עברה ללא תפרים, רק בסוף העובר סובב את הכתף ונוצר קרע לא מבוקר. מה דעתכן? איך ניתן להקל על הכאב? גלי ב.
גלי, אולי מופעל קצת יותר מדי לחץ וצריך יותר בעדינות? שתהיה לידה קלה צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת
גלי שלום, כמו שצביה אמרה להפעיל פחות לחץ, צריך להרגיש מתיחה אבל לא כאב בלתי נסבל. אפשר לרכך את האזור בנוסף לעיסוי בעזרת אמבט אדי רוזמרין, מכירה? ודרך אגב כל התינוקות לאחר שראשם יוצא ממשיכים ומסתובבים עם הכתפיים... טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/