הרפס חיובי בתקופת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דב אני בחודש השני להריוני במסגרת בדיקת דם נמתא שההרפס חיובי. ברצוני לדעת האם יש לכך משמעויות על ההריון בכלל ועל העובר בפרט תודה למי שיכול לעזור לי בעצה
אנא שאלי בפורום רפואי, כמו כן, רצוי לדבר אישית עם הרופא שלך. מאחלת לך בריאות טובה והמשך הריון תקין צביה רן מטפלת הוליסטית
שלום לך, אני לא מתייחסת לתוצאות שלך, כי אינני רופאה, אך אסביר לך ממה חוששים בהריון בנוגע להרפס. קודם כל יש לדעת האם היתה לך בעבר התפרצות של הרפס באיברי המין. התפרצות ראשונה היא מסוכנת יותר לעובר בשליש הראשון. במידה וקיימת התפרצות של הרפס בשבועות הקרובים ללידה יש סיכוי שהרופאים ימליצו לך על לידה קיסרית מחשש לפגיעה בתינוק במעבר בתעלת הלידה. הריון קל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות 054-6377897