דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מעונינת לחלוק את החוויה ולקבל תמיכה
האם את מטופלת בנושא של הדיכאון? כמה זמן עבר מאז הלידה ומתי התחלת לחוש את הדיכאון? איך אפשר לעזור לך? צביה רן מטפלת הוליסטית
אלין שלום וברוכה הבאה, אשמח לעזור , חשוב שאת פונה ומבקשת עזרה, אני בטוחה שעוברים עלייך ימים לא קלים. נסי לדבר עם אגודת ניצה לתמיכה בנשים עם דיכאון לאחר לידה: טלפון: 53232810-02 או בבי"ח הדסה יש תוכנית לנשים עם דיכאון לאחר לידה, בטלפון: 6776348-02 חשוב שתדעי שאת לא לבד ושכמעט כל אישה חשה בדכדוך עד דכאון לאחר לידה רק לא תמיד מדברים על זה. ספרי מה את מרגישה ואולי אוכל לעזור יותר. חשוב שתמצאי אוזן קשבת. יש גם פסיכולוגיות ופסיכיאטריות המתמחות בתחום הנ"ל. במידה ואינך מוצאת מענה את מוזמנת בהחלט ליצור איתי קשר טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897