מי שפיר - דחוף !!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 33 ו11 חודשים, אני בשבוע - 18 ואנחנו מתלבטים האם לבצע בדיקת מי שפיר. התוצאות של החלבון העוברי משוקלל עם גיל ותוצאות ביוכימיות הן - 1/3546 השקיפות עורפית והסקירה המוקדמת מצויינות. מה לעשות?????!!!!!!!
שלום לך, זו החלטה מאוד אישית. קודם כל הסיכוי שלכם לפי התוצאה שנתת כאן הוא 1 ל3546 ללדת ילד (חס וחלילה) עם תסמונת דאון, לפי מה שהבנתי ממה שכתבת ללא התחשבות בתוצאות השקיפות. הבדיקה היא לא נעימה, אבל בהחלט קצרה ולא נוראית. החשש הוא מהפלות (בערך 1 ל200). מצד שני כשנולד ילד עם תסמונת דאון זה לכל החיים... ההחלטה צריכה להיות רק שלך (ושל בן זוגך?), שימו את הדברים במעין מאזניים ותחליטו עפ"י דרך חייכם ואמונתכם. (לדוגמא פעם שוחחתי עם אישה שאמרה ש/גם אם התינוק יוולד עם תסמונת דאון היא לא תבצע הפלה- במקרה שלה אין אולי טעם בדיקור מי שפיר). בהצלחה בכל אשר תחליטי טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6337897