זריקת אפידורל במקום הלא-נכון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אחותי ילדה לפני ארבעה ימים. בלידה היא קיבלה זריקת אפידורל לחוט השדרה בטעות, ועד עכשיו היא עדיין עם תחושת נימול בגוף, והרגשה זרה (כאשר היא נוגעת בגופה היא מרגישה כאילו היא נוגעת בגוף אחר). מדוע זה כך? האם זה נורמלי? תצוך כמה זמן זה אמור לחלוף? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
אלרואי, ממליצה לחזור לביה"ח, לא להזניח, להיות במעקב! אם צריך ללכת לעוד רופא להתייעצות אז לכו. אינני רופאה, אבל אני יודעת שאם נעשתה טעות, אז חייבים לוודא שלא נגרם נזק. מאחלת לכם שהיא תרגיש טוב והכל יחלוף כלא היה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897