חלבון עוברי - תוצאות לא טובות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 29 בשבוע 18.3 להריון. הריון שני (בהריון הראשון העובר לא התפתח מעבר לשבוע 5.5 ונעשתה גרידא). קיבלתי תשובות לחלבון בעוברי: a.f.p - 2.24 MoM a.f.p - 89.34 ng/ml HCG- 4.45 MoM HCG-97.02 U/ml Estoriol-0.70 MoM Estoriol-0.94 ng/ml maternal age-related risk 1/909 risk ( age_Biochem) 1/98 ביצעתי שקיפות עורפית - תוצאה 1:5687 ביצעתי סקירה מוקדת שיצאה תקינה. אבקש לדעת: - מה זה אומר? - האם אני צריכה לעשות מי שפיר? עד מתי אפשר לבצע את הבדיקה? והאם במי שפיר מקבלים תשובה וודאית לגבי תסמונת דאון? תודה רבה.
הריונית מודאגת שלום, אני מבינה את הדאגה עקב ההפלה הטראומתית בהריון הקודם, אינני רופאה ולכן אענה על חלק מהשאלות: - הרופא עורך שקלול של תוצאות החלבון העוברי והשקיפות העורפית ואז נותן את הסבירות לילד עם תסמונת דאון. -בדיקת מי שפיר עושים בשבועות 16-20. - רק תוצאות בדיקת מי השפיר(וסיסי שליה) יכולות לשלול בוודאות(100%) תסמונת דאון. - מעבר להמלצת הרופא ההחלטה היא שלך- כוונתי היא שגם אם הרופא אומר שלמרות התוצאות אינך "צריכה" לעבור דיקור מי שפיר- ההחלטה היא שלך! שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897