בנות בבקשה עזרתכן לכל טיפת אינפורמציה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות..אני מאוד חסרת אונים כבר ומחפשת אינפורמציה בנרות דומה למה שקורה לי אשמח אם משהי תוכל לענות לאחר שקיפות עורפית לא תקינה של 2.7 וממצא של בצקת קלה בבטן העובר..עשיתי סיסי שיליה שיצא תקין ב"ה לפחות בחלקו הראשון הקריטי את שאר התשובות אקבל עוד שבוע-+ למשהי מכן היה \יש \שמעה\ מכירה על בצקת שהייתה לעובר.. ואם כן באיזה שלב\איפה\האם נעלם\נשאר\איך יצא התינוק \איזה בדיקות עברו?? בבקשה בבקשה כל טיפת אינפורמציה תעזור לי.. תודה בנות!!1
זיו שלום, אני מצטערת אבל אין לי מידע בנושא. מקווה שמאז שכתבת לנו הדברים התבהרו לטובה. תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897