עיסוי פרינאום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הינני בחודש 8 להריוני, אני רוצה לעשות את העיסוי פרינאום אבל אני לא מצליחה להגיע לאיפה שצריך ובעלי לא מסוגל לגעת ולהיסתכל על שם. מה אתה ממליץ לעשות?????????? איך ובאיזה תנוכה אני אוכל להגיע כמו שצרי למקום הנכון ,שיהיה נוח ,כי הבטן מפריע ואני לא מגיע למקום הפרינאום.????????? תודה
שירן שלום, אכן קשה מאוד עם הבטן ההריונית לעשות עיסוי פירנאום לעצמך, התנוחה הכי טובה ונגישה היא לשים רגל על כיסא או על האסלה ואז להגיע לשם מהצד. את יכולה גם לרכוש את מכשיר האפי נו שעוזר לאותה מטרה וגם תורם בהרפיה וחיזוק שרירי רצפת האגן. בכדי להמנע מקרע/חתך יש עוד הרבה דברים שיכולים להשפיע- (אני ממליצה על קורס הכנה ללידה ) לדוגמא: תנוחות בלידה, שהייה במים וכו' בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897